Локации
Keskkonnaamet Põlvamaa keskkonnamaja
Õppeklassis saab tervikliku ülevaate jäätmete tekkimisest ja sortimisest, kogumisest ja vedamisest, taaskasutamisest, biokäitlusest, põletamisest ja prügilasse ladestamisest.
RÄPINA Liigu ja õpi Avastusrajal!
3.8
Автор: Mari Kala
Добавлено: 15.04.2019
Целевая группа: Muu
Среднее время прохождения: 59 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Rada algab Räpina Ühisgümnaasiumi peaukse juurest.  Rajal on 19 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes tunniga. Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikult ja naudi! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".  Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.  Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängu".  
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
kaart
 
PÕLVA Liigu ja õpi Avastusrajal!
5
Автор: Mari Kala
Добавлено: 04.04.2019
Целевая группа: Muu
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Põlva linna keskväljakult (otsi üles malelaud). Rajal on 18 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1,5 tunniga. Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikult ja naudi! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".  Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.  Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängu".  
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.

Контакт
7990914

 
kaart
 

На этой странице тропы образовательных центров окружающей среды. Для выбора тропы нажми на желаемый участок и школу или на маркер, находящийся на карте.

Минимальные условия: операционная система IOS (версия 8), Android 4.4 или Windows Phone 8.1. Необходим рабочий GPS модуль и хотя бы 3G интернет.