Locations
Harju
Keskkonnaamet Tartumaa
Keskkonnaameti Tartumaa kontor (Aleksandri 14, 51004 Tartu)
Õuesõppenädal 2020 Tartu Tammelinn
4.7
Autor: Piret Valge
Lisatud: 13.04.2020
Viimati muudetud: 13.04.2020
Target group: III kooliaste
Average time: 1 tund 10 minutit
 
Selle Tammelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. 
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit ja internetiühendust.
Rajal on lisaks stardile ja finišile 14 kontrollpunkti, see on umbes 4 km pikk ning läbitav ligikaudu 1,5 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele ning soovi korral ka muule tegevusele või uudistamisele kuluvast ajast). 
Algus on Tamme puiestee Tamme Kooli ja Tamme staadioni vahelise allee alguses. 
Avastusraja lõpp on Tamme Kooli tiigi ja koolimaja vahel. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi teedel liikudes või neid ületades liikluseeskirju! 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Punasega märgitud punkti küsimus avaneb, kui vajutad punkti peale ja oled piisavalt lähedal. Liiga kaugel olles, öeldakse, kui kaugel punktist oled. Sulge punkti aken ning mine lähemale ning proovi uuesti. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõpetamisel vajuta kindlasti „Lõpeta mäng". Küsimused, sinu vastused, õiged vastused ning lisainfo saadetakse sinu mängu alguses registreeritud meili peale.  
 
kaart
 
Õuesõppenädal 2020 Tartu Raadi
5
Autor: Piret Valge
Lisatud: 13.04.2020
Viimati muudetud: 13.04.2020
Target group: III kooliaste
Average time: 1 tund 47 minutit
 
Selle Raadil kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. 
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit ja internetiühendust.
Rajal on lisaks stardile ja finišile 14 kontrollpunkti, see on umbes 4,5 km pikk ning läbitav umbes 1,5-2 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele ning soovi korral ka muule tegevusele või uudistamisele kuluvast ajast). 
Algus on ERM A- sissepääsu parklas infoposti juures. 
Avastusraja lõpp on Raadi mõisa viinaköögi juures. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi teedel liikudes või neid ületades liikluseeskirju! 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Punasega märgitud punkti küsimus avaneb, kui vajutad punkti peale ja oled piisavalt lähedal. Liiga kaugel olles, öeldakse, kui kaugel punktist oled. Sulge punkti aken ning mine lähemale ning proovi uuesti. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõpetamisel vajuta kindlasti „Lõpeta mäng". Küsimused, sinu vastused, õiged vastused ning lisainfo saadetakse sinu mängu alguses registreeritud meili peale.  
 
kaart
 
Õuesõppenädal 2020 Tartu Annelinn
5
Autor: Piret Valge
Lisatud: 08.04.2020
Viimati muudetud: 08.04.2020
Target group: III kooliaste
Average time: 54 minutit
 
Selle Annelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. 
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit.
Rajal on 15 kontrollpunkti, see on natuke üle 3 km pikk ning läbitav umbes 1 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele kuluvast ajast). Algus on Hansa ja Descartes´i Kooli poolt vaadatuna staadioni ning Krõlli lasteaia vasakpoolse nurga vahelisel alal. Avastusraja lõpp on Annelinna koolide tiigi juures. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Küsimused avanevad, kui oled punktile piisavalt lähedal ning vajutad punasele täpile. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. 

Pane selga ilmale vastav riietus, jalga mõnusad jalanõud, võta kaasa hea tuju ja nutiseade ning - toredat avastamist!  
 
kaart
 

In this page are Discovery Trail for environmental education. Click on the markers on the map to choose the trail or select suitable region and school from the menu.

front_info_text