Tallinna Ülikool
Tallinna Ülikool
Ökosüsteemiteenused Ristnas, Hiiumaal
4
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 50 minutit
 
Rada on mõeldud kõikidele huvilistele, kellel on soov saada uusi teadmisi!
Rajal tutvustatakse linna ökosüsteemiteenuseid.
Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikul ja naudi!

- Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".
- Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.
- Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul".

Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
Vaja läheb:
Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS.
kaart
 
Mängima
 
Eesti keele õpe Kadrioru Avastusrajal 3
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 41 minutit
 
Hiljem
kaart
 
Mängima
 
Eesti keele õpe Kadrioru Avastusrajal_2
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 47 minutit
 
Hiljem
kaart
 
Mängima
 
Eesti keele õpe Kadrioru Avastusrajal
5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 54 minutit
 
Hiljem
kaart
 
Mängima
 
Opportunities for learning
Sihtgrupp: Gümnaasium
 
Bring smart device.
kaart
 
Mängima
 
Game of Towers
5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 42 minutit
 
This is a Game of Towers. The objective of the game is to travel back in time (14-15 century) and to take a guided tour of Tallinn city walls and towers. It is not important to visit all 41 towers and gates. You can select certain area of the town and focus on towers in that area. You can visit the museums and shops and cafeterias located in the towers or nearby and walk on the city wall. Opening hours and prices are introduced in the game as additional data but you have to be close enough (50 m) to the tower to open this information. You may also answer to short single choice questions designed to memorize the towers’. Unfortunately some of the towers didn’t manage to resist the time. Find out who survived and who are gone. You can also look at the drawings how towers looked back then. Most of the illustrations used in this game are from Zobel, R. (1980) Tallinna keskaegsed kindlustused. Kirjastus: Valgus. Tallinn.

Kontakt
martins@tlu.ee

kaart
 
Mängima
 
Pudisoo
5
Sihtgrupp: Eelkool
Keskmine läbimise aeg: 16 sekundit
 
123
kaart
 
Mängima
 
Ökosüsteemiteenused Kadriorus
5
Sihtgrupp: Muu
 
Raja pikkus ~2 km, läbimiseks kuluv aeg ~1 h.
Raja algus on Kadrioru trammipeatuses. Selleks, et rajapunktides olevaid küsimusi näha, peab nendesse kohale minema.

Rada on mõeldud kõikidele huvilistele, kellel on soov saada uusi teadmisi!
Rajal tutvustatakse linna ökosüsteemiteenuseid.
Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikul ja naudi!

- Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".
- Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.
- Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul".

Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
Vaja läheb:
Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS.

Kontakt
jaanus.terasmaa@tlu.ee

kaart
 
Mängima
 
Tallinn University - International Teacher Training
Sihtgrupp: Muu
 
Loaded smartphone or tablet (GPS and mobile data allowance)
kaart
 
Mängima
 
Kadriorg Park - International Teacher Training
5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 28 minutit
 
Loaded smartphone or tablet (GPS and mobile data allowance)
kaart
 
Mängima
 
Avastusrada 2016 Kadriorg
3.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 päev 5 tundi 16 minutit
 
Raja pikkus ~2 km, läbimiseks kuluv aeg ~1 h.
Raja algus on Kadrioru trammipeatuses. Selleks, et rajapunktides olevaid küsimusi näha, peab nendesse kohale minema.

Rada on mõeldud kõikidele huvilistele, kellel on soov saada uusi teadmisi!
Rajal tutvustatakse linna ökosüsteemiteenuseid.
Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikul ja naudi!

- Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".
- Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.
- Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul".

Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
Vaja läheb:
Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS.
kaart
 
Mängima
 
Avasturada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.