Locations
Keskkonnaamet Põlvamaa keskkonnamaja
Õppeklassis saab tervikliku ülevaate jäätmete tekkimisest ja sortimisest, kogumisest ja vedamisest, taaskasutamisest, biokäitlusest, põletamisest ja prügilasse ladestamisest.
RÄPINA Liigu ja õpi Avastusrajal!
3.8
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 59 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Rada algab Räpina Ühisgümnaasiumi peaukse juurest.  Rajal on 19 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes tunniga. Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikult ja naudi! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".  Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.  Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängu".  
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
kaart
 
PÕLVA Liigu ja õpi Avastusrajal!
5
Sihtgrupp: Muu
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Põlva linna keskväljakult (otsi üles malelaud). Rajal on 18 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1,5 tunniga. Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikult ja naudi! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".  Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.  Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängu".  
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.

Kontakt
7990914

 
kaart
 

Siin lehel on keskkonnahariduskeskuste Avastusrajad. Raja valimiseks vajuta kaardil olevatel markeritel või vali menüüs sobiv piirkond ja kool.

Miinimum nõuded: operatsiooni süsteem iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Vajalik on vähemalt 3G interneti ühendus ja töötav GPS moodul.