Keskkonnaamet Lahemaa rahvuspargi keskus
Lahemaa rahvuspargi looduskeskus asub Lääne-Virumaal, Vihula vallas, Palmse külas. Pakutavad võimalused: Saada asjatundlikku infot Lahemaa rahvuspargi matkaradade, telkimisplatside, lõkkekohtade, vaatamisväärsuste jms kohta; Tutvuda erinevate rahvusparki tutvustavate infomaterjalidega ja vajadusel neid kaasa osta
Rakvere liigu ja avasta Avastusrajal 2017
4.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 44 minutit
 
Rakvere liigu ja avasta Avastusrajal 2017 raja läbimiseks kulub 1-1,5 h.
Rajal on 16 kontrollpunkti. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju!
Kaardil on mängija/meeskond tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Igas punktis on mõni küsimus või ülesanne. Kui ülesanne täidetud ja oled oma vastuses kindel, siis vajuta nuppu „Vasta” ja seejärel „Edasi”.
Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. 

Riietu vastavalt ilmale ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist! 

Kontakt
kerli.koue@keskkonnaamet.ee

kaart
 
Mängima
 
Rakvere avastusrada 2016_Lääne-Viurmaa, Rakvere
3.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 8 tundi 56 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet koos tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. 
Rada saab alguse Rakvere tammikust "Okaskrooni" lähedalt ning lõppeb vallimäe põhjapoolses otsas. Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1- 1,5 tunniga. Kõigi vahel, kes läbivad vähemalt 10 punkti (arvesse lähevad punktid, mille vastus on õige) loositakse aprillikuu lõpus välja mõned väikesed auhinnad. Raja läbimise kiirus pole oluline.
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju!
Kaardil on mängija/meeskond tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“.
Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodumaakonna kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!  

Kontakt
Krista.Kingumets@keskkonnaamet.ee

kaart
 
Mängima
 
Palmse mõisapargi loodusrada
Sihtgrupp: III kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 1 minut
 
Rajale minnes riietu vastavalt ilmale, võta kaasa laetud ja internetiühendusega mobiiltelefon.
kaart
 
Mängima
 
Palmse mõisapargi loodusrada
Sihtgrupp: III kooliaste
 
Rajale minnes riietu vastavalt ilmale, võta kaasa laetud ja internetiühendusega mobiiltelefon.
kaart
 
Mängima
 
Avasturada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.