Keskkonnaamet Viljandimaa
Keskkonnaameti Viljandi kontor (Paala tee 4, Viljandi)
Olustvere Põhikooli rada
3.5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 41 minutit
 
Raja läbimiseks on vajalik omada meeskonna peale ühte nutiseadet (telefon või tahvelarvuti), millel on sisse lülitatud GPS ja Andmeside. 
Rajal on 10 punkti, mida läbides pead vastama küsimustele. 
Kui mängu lõpetad ja rajalt lahkud, vajuta kindlasti nuppu "Lõpeta mäng" - nii Sinu kõik rajal antud vastused salvestatakse ja saadetakse e-mailile, millega mängu sisse logiti. 
kaart
 
Mängima
 
Liigu ja õpi Viljandi Avastusrajal 2017!
3.3
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 22 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva. 
Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav 1-2 tunniga. Rada saab alguse Tasuja pst Ametite maja juurest ja kulgeb mööda Viljandi lossimägesid, vanalinna ja järve äärset ala. Rajal liikudes saad teadmisi Viljandi linna loodus- ja kultuuriväärtuste kohta.   

Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! 
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist! :) 
kaart
 
Mängima
 
Avastusrada 2016 Viljandi
3
Sihtgrupp: Muu
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva. Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1,5 tunniga. Kõigi vahel, kes läbivad vähemalt 10 punkti (arvesse lähevad punktid, mille vastus on õige) loositakse aprillikuu lõpus välja auhinnad. Raja läbimise kiirus pole oluline. Rada saab alguse Viljandi Gümnaasiumi eest (Hariduse 2) ja kulgeb mööda Viljandi jaoks olulisi teetähiseid. Rada lõpeb Vabaduse platsile paigutatud avasturaja punkti juures. 

Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! 

Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast. 

Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS. 

Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub sealt, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“. Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodukoha kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane. 

Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist! 
kaart
 
Mängima
 
Avasturada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.