Keskkonnaamet Tartumaa
Keskkonnaameti Tartumaa kontor (Aleksandri 14, 51004 Tartu)
Liigu ja õpi Tartu Tammelinna avastusrajal
3
Sihtgrupp: III kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 26 minutit
 
Selle Tammelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. 
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit ja internetiühendust.
Rajal on 16 kontrollpunkti, see on umbes 4,5 km pikk ning läbitav umbes 1-1,5 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele kuluvast ajast). 
Algus on Tamme puiestee Tamme Kooli ja Tamme staadioni vahelise allee alguses. 
Avastusraja lõpp on Tamme Kooli tiigi ja koolimaja vahel. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Soovides mängu varem lõpetada, kui kõik punktid on läbitud, vajutage „Lõpeta mäng“. Mängima saab hakata ka n.ö. keset mängu - läbitud punktid on nähtavad hallina. Viimases läbitud punktis vajutades "edasi" saate teate, et olete mängu läbinud. 

Pane selga ilmale vastav riietus, jalga mõnusad jalanõud, võta kaasa hea tuju ja nutiseade ning - toredat avastamist!  
kaart
 
Mängima
 
Liigu ja õpi Tartu Annelinna avastusrajal
3.3
Sihtgrupp: III kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 23 minutit
 
Selle Annelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. 
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit.
Rajal on 15 kontrollpunkti, see on natuke alla 4 km pikk ning läbitav umbes 1 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele kuluvast ajast). Algus on Hansa ja Descartes´i Kooli poolt vaadatuna staadioni ning Krõlli lasteaia vasakpoolse nurga vahelisel alal. Avastusraja lõpp on Annelinna koolide tiigi juures. 
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. 

Pane selga ilmale vastav riietus, jalga mõnusad jalanõud, võta kaasa hea tuju ja nutiseade ning - toredat avastamist!  
kaart
 
Mängima
 
Avasturada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.