Locations
Keskkonnaamet Saaremaa
Keskkonnaameti Kuressaare kontor (Tallinna mnt 22, Kuressaare)
Liigu ja õpi Avastusrajal 2018! TERVISEPARK
4.7
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 57 minutit
 
RADA ON AVATUD ALATES 12. APRILL 2018
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Kuressaare rada saab alguse  Tervisepargi parklast. Rajal on 18 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1 tunniga. Kõigi vahel, kes läbivad vähemalt 15 punkti loositakse mai alguses välja mõned väikesed auhinnad.
Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõppedes vajutage kindlasti „Lõpeta mäng“.
Pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju.
Loodame, et rada läbides saad teada midagi uut ja põnevat ning tunned rõõmu liikumisest. Toredat avastamist!

Kontakt
maris.sepp@keskkonnaamet.ee

 
kaart
 
Liigu ja õpi Avastusrajal! KURESSAARE
3.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 51 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Avastusraja mängu võid alustada ükskõik millisest Sulle lähemal asuvast punktist. Rajal on 16 kontrollpunkti ning rada on läbitav kuni 2 tunniga. Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikult ja naudi! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängu". 
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.

Kontakt
maris.sepp@keskkonnaamet.ee

 
kaart
 

Siin lehel on keskkonnahariduskeskuste Avastusrajad. Raja valimiseks vajuta kaardil olevatel markeritel või vali menüüs sobiv piirkond ja kool.

Miinimum nõuded: operatsiooni süsteem iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Vajalik on vähemalt 3G interneti ühendus ja töötav GPS moodul.