Keskkonnaamet Hiiumaa
Keskkonnaameti Kärdla kontor (Kõrgessaare mnt 18, Kärdla)
Käinakad avastavad
3.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 21 minutit
 
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast. 

Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS. Mängimiseks on soovitatav kasutada mozilla firefox veebilehitsejat.

Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“.

Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodukoha kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!
kaart
 
Mängima
 
Liigu ja õpi Avastusrajal! 2017
4.6
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 1 minut
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva.

Rada saab alguse sealt, kus eelmisel aastal avastamine lõppes - Kärdla linnapargist. Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1 tunniga. Raja läbimise kiirus pole oluline. Pööra tähelepanu hoopis ümbrusele - äkki märkad midagi sellist, mida varem pole tähele pannud.
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju!

Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast. 

Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS. Mängimiseks on soovitatav kasutada mozilla firefox veebilehitsejat.

Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“.

Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodukoha kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!

Kontakt
liisi.maeumbaed@keskkonnaamet.ee

kaart
 
Mängima
 
tareste-maastikukaitseala
5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 42 minutit
 
Rada saab alguse Tõrvanina parkimisplatsilt ning rajale minnes saad lähemat tutvust teha TAreste maastikukaitsealaga.

Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast. 

Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS. Mängimiseks on soovitatav kasutada mozilla firefox veebilehitsejat.

Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“.

Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat omaTareste maastikukaitseala kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!

Kontakt
liisi.maeumbaed@keskkonnaamet.ee

kaart
 
Mängima
 
Avastusrada 2016 Hiiumaa
3.9
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 36 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet koos Hiiu Maavalitsuse, Hiiumaa Tervisenõukogu ja Hiiu vallaga tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva.

Hiiumaa rada saab alguse Kärdla keskväljakult pritsumaja eest. Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1,5 tunniga. Kõigi vahel, kes läbivad vähemalt 10 punkti (arvesse lähevad punktid, mille vastus on õige) loositakse aprillikuu lõpus välja mõned väikesed auhinnad. Raja läbimise kiirus pole oluline.
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju!

Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast. 

Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS.

Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“.

Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodukoha kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!

Kontakt
liisi.maeumbaed@keskkonnaamet.ee

kaart
 
Mängima
 
Jäätmed
4.5
Sihtgrupp: II kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 24 minutit
 
Mängimiseks on vajalik nutiseade, millel on internetiühendus. 
Registreerudes mängu saate oma e-posti aadressile kirja, milles on link. Klõpsates lingil hakkab mäng peale. Peate üles otsima kaardil märgitud punktid ning vastama ära küsimused, mis punkti leides teile esitatakse.
Selga ilmastikule vastav riietus ja kaasa hea tuju!
kaart
 
Mängima
 
Test õppime õues
3.5
Sihtgrupp: Muu
Keskmine läbimise aeg: 6 päeva 10 tundi 36 minutit
 
Kaasas peab olema nutiseade, millel on olemas interneti ühendus. Selga ilmale vastav riietus ja kaasa hea tuju :)
kaart
 
Mängima
 
Avasturada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.