Avasta keskaegne toomkirik
Sihtgrupp:
III kooliaste
Keskmine läbimise aeg:
24 minutit
Raja autor:
Annika Pindis
Raja läbimiseks vajamineva tehnilised andmed: avastusrada.ee pakutavate radade läbimiseks on vajalik mobiiltelefon või tahvelarvuti, mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS (versioon 8), Android 4.4 või Windows Phone 8.1. Lisaks on vajalik mobiilse interneti ühendus vähemalt 3G kiirusel ning telefonis sisselülitatud GPS-moodul.
Avastusrada „Avasta keskaegne toomkirik“ kulgeb ümber katedraali ning sisaldab endas küsimusi, mis seovad omavahel teadmised nii ajaloost kui keskkonnast. Raja läbimiseks on vaja kaasaegset nutiseadet (telefoni või tahvelarvutit), mis peab olema laetud. Lisaks on vajalik internetiühendus ning brauserina tuleks eelistada Mozilla firefoxi. Kokku tuleb läbida 14 kontrollpunkti mis kulgevad ümber toomkiriku. Rada on läbitav 30 minutiga (oleneb muidugi vastustele kuluvast ajast ja liikumiskiirusest). Mängija on tähistatud rajal rohelise täpikesena ja punktid on tähistatud punasega. Kui mäng katkeb, tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused ei ole vahepeal kaotsi läinud ja mängu saab jätkata sealt, kust ta parasjagu pooleli jäi. Mängima saab hakata ka n.ö keskelt pihta hakates – läbitud punktid on tähistatud halliga Kui soovitakse mängu varem lõpetada, enne kui kõik punktid on läbitud, tuleb vajutada ikoonil „Lõpeta mäng“. Viimases punktis tuleb vajutada ikooni „Edasi“, seejärel laekub teade, et olete mängu läbinud.
Lõbusat keskaegse maailma avastamist soovib Tartu Ülikooli muuseum!
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu