Avastusrada - Keskkonnaamet Lahemaa rahvuspargi keskus - Liigu ja õpi avastusrajal! 2019 - Sisesta mängijad

Liigu ja õpi avastusrajal! 2019

Sihtgrupp: Muu
Raja autor: Kerli Kõue
Rakvere liigu ja õpi Avastusrajal 2019 raja läbimiseks kulub 1-1,5 h. Rajal on 16 kontrollpunkti. Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! Kaardil on mängija/meeskond tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Igas punktis on mõni küsimus või ülesanne. Kui ülesanne täidetud ja oled oma vastuses kindel, siis vajuta nuppu „Vasta” ja seejärel „Edasi”. Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Riietu vastavalt ilmale ja võta kaasa hea tuju, laetud akuga mobiiltelefon. Toredat avastamist!

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu