Õuesõppenädal 2021 Tartu Tammelinn
Sihtgrupp:
III kooliaste
Keskmine läbimise aeg:
1 tund 8 minutit
Raja autor:
Piret Valge
Selle Tammelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma.
Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit ja internetiühendust.
Rajal on lisaks stardile ja finišile 14 kontrollpunkti, see on umbes 4 km pikk ning läbitav ligikaudu 1,5 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele ning soovi korral ka muule tegevusele või uudistamisele kuluvast ajast).
Algus on Tamme puiestee Tamme Kooli ja Tamme staadioni vahelise allee alguses.
Avastusraja lõpp on Tamme Kooli tiigi ja koolimaja vahel.
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi teedel liikudes või neid ületades liikluseeskirju!
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Punasega märgitud punkti küsimus avaneb, kui vajutad punkti peale ja oled piisavalt lähedal. Liiga kaugel olles, öeldakse, kui kaugel punktist oled. Sulge punkti aken ning mine lähemale ning proovi uuesti. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõpetamisel vajuta kindlasti „Lõpeta mäng". Küsimused, sinu vastused, õiged vastused ning lisainfo saadetakse sinu mängu alguses registreeritud meili peale.
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu