Avastusrada - Keskkonnaamet Tartumaa - TARTU Liigu ja õpi Tammelinna avastusrajal - Sisesta mängijad

TARTU Liigu ja õpi Tammelinna avastusrajal

Sihtgrupp: III kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 3 minutit
Raja autor: Piret Valge
Selle Tammelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit ja internetiühendust. Rajal on 16 kontrollpunkti, see on umbes 4,5 km pikk ning läbitav umbes 1-1,5 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele kuluvast ajast). Algus on Tamme puiestee Tamme Kooli ja Tamme staadioni vahelise allee alguses. Avastusraja lõpp on Tamme Kooli tiigi ja koolimaja vahel. Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Soovides mängu varem lõpetada, kui kõik punktid on läbitud, vajutage „Lõpeta mäng“. Mängima saab hakata ka n.ö. keset mängu - läbitud punktid on nähtavad hallina. Viimases läbitud punktis vajutades "edasi" saate teate, et olete mängu läbinud. Pane selga ilmale vastav riietus, jalga mõnusad jalanõud, võta kaasa hea tuju ja nutiseade ning - toredat avastamist!

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu