Avastusrada - Keskkonnaamet Tartumaa - TARTU Liigu ja õpi Annelinna avastusrajal - Sisesta mängijad

TARTU Liigu ja õpi Annelinna avastusrajal

Sihtgrupp: III kooliaste
Keskmine läbimise aeg: 1 tund 24 minutit
Raja autor: Piret Valge
Selle Annelinnas kulgeva rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama rahvusvahelist õuesõppepäeva ning tegema pisikest heategu oma südame jaoks - liikuma. Raja läbimiseks on vaja laetud akuga nutiseadet - telefoni või tahvelarvutit. Rajal on 15 kontrollpunkti, see on natuke alla 4 km pikk ning läbitav umbes 1 tunniga (oleneb liikumiskiirusest, orienteerumisoskusest ja vastamisele kuluvast ajast). Algus on Hansa ja Descartes´i Kooli poolt vaadatuna staadioni ning Krõlli lasteaia vasakpoolse nurga vahelisel alal. Avastusraja lõpp on Annelinna koolide tiigi juures. Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju! Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Mängu lõppedes vajutage „Lõpeta mäng“. Pane selga ilmale vastav riietus, jalga mõnusad jalanõud, võta kaasa hea tuju ja nutiseade ning - toredat avastamist!

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu