Avastusrada - Keskkonnaamet Pärnumaa - Liigu ja avasta: Are Kooli lühike matkarada 2017 - Sisesta mängijad

Liigu ja avasta: Are Kooli lühike matkarada 2017

Sihtgrupp: I kooliaste
Raja autor: Merike Palginõmm
Avastusrada algab ja lõpeb Are Kooli ees olevas parklas ning kulgeb kooli vahetus läheduses. Küsimused koostasid õpilased M. Kuusik ja E. Lillemägi. Õpilasi juhendas õpetaja L. Lusik. REGISTREERUMINE: Registreerudes mängu saate oma e-posti aadressile kirja, milles on link. Klõpsates lingil, saab alustada mängu. Leidke kaardil punkt nr 1. Vastake kõigile küsimustele läbides punktid järjekorras 1-7. VAJALIKUD VAHENDID: Vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma(3-5 osalejat) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! •mobiiltelefon või tahvelarvuti (mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS-versioon 8, Android 4.4 või Windows Phone 8.1) •mobiilne interneti ühendus (vähemalt 3 G kiirusel) •telefonis sisselülitatud GPS-moodul •e-posti aadress. PANGE TÄHELE! * Raja läbimisel arvestatakse, et olete kõik punktid järjekorras läbinud ja küsimustele vastanud. * Raja läbimise kiirus ei ole oluline. * Selga ilmastikule vastav riietus ja kaasa hea tuju.

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu