Õuesõppenädal 2021 Uuemõisa - vesi on elu alus
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
36 minutit
Raja autor:
Tairi Tappo
Tere tulemast Avastusrajale!
Kutsume teid õue liikuma, märkama, uusi teadmisi saama ja nuputama ning tähistama Õuesõppe nädalat (12.-18 aprill 2021). Rada on pühendatud veele, mis on meie elu aluseks sageli rohkem, kui me arvata oskame.
Siinne rada on valminud Keskkonnaametile Tallinna Ülikooli uurimisgrupi SEEMIK poolt (seemik.tlu.ee).
Tuletame meelde, et riigis valitseb eriolukord. Looduses liikudes pea silmas, et radadel liikudes hoiad distantsi teiste, Sulle võõraste, looduses liikujatega. Vastutulijatest möödu turvalises kauguses. Ka looduses kehtib koroonaviiruse vastu võitlemise valem 2+2. Seega tule rajale perega või kaaslasega kahekesi.
Raja pikkuseks on ligi 2km, selle läbimiseks kulub aega umbes 1-1,5h. Rada algab Uuemõisa mõisahoone eest ja lõpeb mõisahoone taga. Rada läbides järgi liiklusreegleid ning sõiduteed ületades veendu eelnevalt selle ohutuses. Raja läbimiseks on vajalik mobiilse internetiga varustatud nutiseade. Veendu, et seadme aku on laetud!
Igas punktis on üks või mitu küsimust. Ülesanne avaneb kui vajutad küsimuse järjekorranumbriga punktil. Kui küsimus ei avane, oota, või otsi parem asukoht. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, saad jätkata sealt, kus jäi pooleli, uuesti meilile saadetud lingile vajutades. Kui ülesanne täidetud ja oled oma vastuses kindel, siis vajuta nuppu „Vasta” ja seejärel „Edasi”. Pärast viimase punkti küsimusele vastuse andmist vajuta "Lõpeta mäng".
Sisesta mängija nimi/nimed ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu