Liigu ja õpi Avastusrajal! 2017
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
1 tund 1 minut
Raja autor:
Liisi Mäeumbaed
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva.
Rada saab alguse sealt, kus eelmisel aastal avastamine lõppes - Kärdla linnapargist. Rajal on 15 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 1 tunniga. Raja läbimise kiirus pole oluline. Pööra tähelepanu hoopis ümbrusele - äkki märkad midagi sellist, mida varem pole tähele pannud.
Rada läbides ole tähelepanelik ning järgi liikluseeskirju!
Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima". Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole. Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul". Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalehe allservast.
Vaja läheb: Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS. Mängimiseks on soovitatav kasutada mozilla firefox veebilehitsejat.
Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata uuesti lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajuta „Lõpeta mäng“.
Loodame, et raja läbinuna oled midagi uut ja põnevat oma kodukoha kohta teada saanud või märganud midagi sellist, mida muidu tähele ei pane.
Niisiis - pane selga ilmale vastav riietus ja võta kaasa hea tuju. Toredat avastamist!
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu