Õuesõppenädal 2020 Jõgeva
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
1 tund 16 minutit
Raja autor:
Elo Raspel
Siinne rada on valminud Keskkonnaameti ja Päästeameti koostöös, raja loomisesse on panustanud Tallinna ülikooli uurimisgrupi SEEMIK liikmed (seemik.tlu.ee) ning Eesti Geograafia Selts.
Kutsume teid õue liikuma, märkama, uusi teadmisi saama ja nuputama ning tähistama Õuesõppe nädalat (13.-19 aprill 2020) ja rahvusvahelist algatust GeoNight, mille eesmärk on tutvustada geograafia võimalusi.
Rada saab alguse Jõgeva põhikooli ja raamatukogu nurgal ja lõppeb Hea Linna Vaimu juures. Raja pikkus on umbes 3 km ja selle läbimiseks kulub ca 1 tund.
Rajal liikumiseks peab Sul olema nutiseade, mille mobiilne andmeside ja GPS on sisse lülatatud. Veendu, et seadme aku on laetud! Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesega ja rajapunktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ja klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub pooleli jäänud kohast. Mängu lõppedes vajuta kindlasti "Lõpeta mäng".
Tuletame meelde, et riigis valitseb eriolukord. Looduses liikudes pea silmas, et radadel liikudes hoia distantsi teiste Sulle võõraste looduses liikujatega. Vastutulijaid kohates möödu neist turvalises kauguses. Ka looduses kehtib koroonaviiruse vastu võitlemise valem 2+2. Seega tule rajale üksi või perega.
Eestis valitseb tuleohtlik periood, vaata http://www.ilmateenistus.ee/ilm/prognoosid/tuleohukaart/
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu