Avastusrada JÕGEVAL 2021- vesi on elu alus
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
2 tundi 15 minutit
Raja autor:
Elo Raspel
Tere tulemast Avastusrajale!
See nutiorienteerumise rada tutvustab puhta vee väärtusi ja säästlikku kasutamise vajadust. Küsimustes on kasutatud Keskkonnaameti veeteemalist õpimappi.
Kutsume Sind õue liikuma, märkama, uusi teadmisi saama ning tähistama õuesõppe päeva (14. aprill 2021).
Rada saab alguse Piiri pargis Pargi tn pinkide juures ja lõppeb kesklinna pargis. Raja pikkus on umbes 5 km ja selle läbimiseks kulub ca 1,5 h.
Rajal läbimiseks vajad täislaetud akuga mobiilse andmesidemega nutiseadet ja sisselülitatud GPS ühendust. Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesega ja rajapunktid punaste täppidena. Küsimuse avamiseks peab olema sellele piisavalt lähedal. Vastusevariantides võib olla mitu õiget! Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ja klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub pooleli jäänud kohast. Mängu lõppedes vajuta kindlasti "Lõpeta mäng".
Arvesta liikumisel valitsuse kehtestatud piirangute (nt 2 + 2 reegliga), liikluseeskirja ja käitumise hea tavaga!
Küsimuste korral saad abi Keskkonnaameti keskkonnahariduse spetsialistilt: Elo Raspel, tel 53419205.
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu