Locations
Keskkonnaamet Raplamaa
Keskkonnaameti Rapla kontor
Liigu ja õpi Rapla VESIROOSI avastusrajal 2019
4
Autor: Maarika Männil
Lisatud: 11.04.2019
Target group: Muu
Average time: 26 minutit
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet Sind tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Rapla VESIROOSI avastusrada saab alguse Rapla Vesiroosi Kooli parkla servas terviseraja infostendi juurest. 1,5km rajal on 14 kontrollpunkti ning rada on läbitav umbes 30-35 minutiga. Raja läbimine on jõukohane igaühele, kui on kaasas mobiilse internetiga nutiseade. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna!! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage kindlasti ekraani paremal ülaservas nupule „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
kaart
 
Liigu ja õpi Rapla KESKLINNA avastusrajal 2019
Autor: Maarika Männil
Lisatud: 11.04.2019
Target group: Muu
 
Selle rajaga kutsub Keskkonnaamet Sind tähistama südamekuud ja rahvusvahelist õuesõppepäeva. Rapla KESKLINNA avastusrada saab alguse Vigala jõe ääres kahe silla vahelisel alal, kus kolm kõnniteed ristuvad (otsetee Rapla Gümnaasiumist Rapla Kesklinna kooli ja vastupidi). 2,5km pikkusel rajal on 14 kontrollpunkti. Raja läbimiseks rahuliku tempoga kulub umbes 40-45 minutit. Raja läbimine on jõukohane igaühele, kui on kaasas mobiilse internetiga nutiseade. Väga tähelepanelik peab olema liikluses! Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna!! 
Kaasas peab olema vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi Mängu lõppedes vajutage kindlasti ekraani ülaservas paremal asuvale nupule „Lõpeta mäng“. Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
 
kaart
 

In this page are Discovery Trail for environmental education. Click on the markers on the map to choose the trail or select suitable region and school from the menu.

Minimum requirements: operation system iOS (version 8), Android 4.4 or Windows Phone 8.1. You'll also need at least 3G internet connection and working GPS module on your phone.