Avastusrada - Keskkonnaamet Pärnumaa - Liigu ja avasta Pärnu Ühisgümnaasiumi avastusrajal 2017 - Add players

Liigu ja avasta Pärnu Ühisgümnaasiumi avastusrajal 2017

Target group: High school
Average time: 38 minutit
Raja autor: Merike Palginõmm
PÄRNU ÜHISGÜMNAASIUMI AVASTUSRADA viib teid kooli lähiümbrusesse. Rada algab kooli juurest Kooli tn 13. VAJALIKUD VAHENDID: Vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma(3-5 osalejat) kohta. •mobiiltelefon või tahvelarvuti (mis kasutab minimaalselt operatsioonisüsteemi iOS-versioon 8, Android 4.4 või Windows Phone 8.1) •mobiilne interneti ühendus (vähemalt 3 G kiirusel) •telefonis sisselülitatud GPS-moodul •e-posti aadress Veendu, et seadme aku on laetud! REGISTREERUMINE JA MÄNGU ALUSTAMINE: Registreerudes mängu saate oma e-posti aadressile kirja, milles on link. Registreerimisel saadud link on mõistlik avada alles raja alguspunkti lähedal. Mängu alustamiseks klikka nupul "Registreeru mängu". Kaardil on mängija tähistatud liikuva rohelise täpikesena ja punktid punaste täppidena. Leidke kaardil punkt nr 1. Vastake kõigile küsimustele läbides punktid järjekorras 1-16. Raja läbimise kiirus ei ole oluline. Kui mäng mingil põhjusel katkeb, siis tuleb avada uuesti Avastusraja poolt saadetud e-kiri ning klõpsata lingil. Tulemused kaotsi ei lähe ja mäng jätkub seal, kus ta pooleli jäi. Põhjalik kasutusjuhend asub Avastusraja avalahe alumises servas. Selga ilmastikule vastav riietus ja kaasa hea tuju. Head avastamist!

Enter players names and e-mail addresses. Players will receive link to the game via e-mail.

Player 1:
Add more players +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu